"Nem voltam biztos abban, hogy valban akarom-e ezt mg." helyesel Tom. "A nagy r, amit fizetnnk kellett a sikernkrt, az egsz rlet, nem gy kpzeltem el az letemet. De Los Angelesben ismt felfedeztk a legfontosabb dolgot - a szerelmnket a zene irnt."
Az eredmny a Kings of Suburbia, a banda j albuma. Egy csokor dal, amely les fnnyel g s sosem halvnyul el. Inspirlta egy vnyi intenzv jrafelfedezs, vgtelen tobzds a los angelesi klubletben - ez az album megmutatja az ikrek j letnek egsz spektrumt, a vad jszakkat, a msnapos reggeleket. Gondtalan s hajthatatlan.
Az olyan daloktl, mint a "Feel It All" s "Girl Got a Gun", amik az tizzadt klublgkr s az ttncolt jszakk hangulatt sugrozzk minden prusukbl, a gyngdebb, magba fordulbb csengsbb "Run Run Run" (els promdal) s "Love Who Loves You Back" szerzemnyeiig, mindenki megtapasztalhatja a Kaulitz-ikrekkel az rtelmk s a jzansguk hatrait. A felismersk, hogy lehetsges az j letket bemutatni a dalaikban. Zenei alfests minden partihoz, ami sosem r vget.
A Kings of Suburbia kicsattan a hitelessgtl, mivel a Tokio Hotel meglte a dalai tartalmt s az jszakik letre kelnek a dalaikban.
"A producereknek tetszett, ha a klubbokbl kzvetlenl a stdiba mentem, hogy felnekeljem az neksvjaimat." nevet Bill. "gy kszlt sok dal. gy ragadtuk meg ezeket a pillanatokat."
"Erre az albumra egy halom cigaretta, ital s jszaka ment r." teszi hozz Tom, mindenttud mosollyal, "A felvtelek alatt egyetlen napfelkeltt sem mulasztottunk el."
A Kings of Suburbia a Tokio Hotel dacos s hajlthatatlan kinyilatkoztatsa. Ismt egy vlogatott producerekbl ll csapattal dolgoztak, belertve olyan rgi munkatrsaikat, mint Jost, Rock-Mafia s Guy Chambers. Plusz nem hagyhat figyelmen kvl Los Angeles legmenbb klub-DJ-inek hatsa sem. De most elszr a karrierjk sorn a Kaulitz-testvrek maguk vgeztk a stdimunka oroszlnrszt. Tom szemmel lthatan jl rezte magt j szerepben a banda hajterejeknt s megmutatta, hogy nemcsak a gitr, hanem a zongora, a dob s a szintetiztor mestere is.
"A legtbb dalban a gitr csak egy munkaeszkz. Tbbnek ltom magamat, mint a banda producernek s nemcsak, mint egyszer gitrosnak. Klcsnsen hajtottuk egymst, hogy ltrehozhassuk a legjobb albumot. Ezen az albumon minden egyes hang pontosan olyan, amilyennek mi akartuk. Az anyag legnagyobb rszn mi magunk vgeztk a produceri munkt."
A bandatagok Georg Listing (basszusgitr) s Gustav Schfer (dobok) termszetesen mindig rszei voltak az rletnek. A hangszereket elektronikus temekkel ktttk ssze, hogy a vgn az album klnbzzn mindentl, amit korbban a Tokio Hoteltl hallhattunk. A Kings of Suburbia albumban benne van a srcok letrme - s gy a zene irnti szeretet is - jrafelfedezve. Tvol a rivaldafnytl, tvol a hrnv pozitv s negatv oldaltl, belemerlhettek egy olyan vilgba, amelyben egyszer (s nha vakmer) rm tallhatak, jra felfedezhettk nmagukat s egy j vilgot alkothattak.
"Ez olyan, mintha itt most elszr tudnnk igazn lvezni az letet. 15 vesen otthagytuk az iskolt, elkezdtk a bandt s ettl a pillanattl kezdve tbb mr nem volt magnletnk. Csak a Tokio Hotel volt", emlkszik vissza Bill. "A sajt sikernk ldztt minket s mindig megprbltunk valahogy elmeneklni az egsz ell. Egyszeren csak normlis letet akartunk lni."
Tom hozzfzi: "Van, amikor arra vgysz, hogy megtehess egszen egyszer dolgokat. s itt tudtam biciklizni, lemenni a boltba vagy bejelenteni az autmat. Ez pokolian boldogg tett."
A Tokio Hotel nem nav. A zeneipar trvnye kimondja, hogy egyszeren nem lehet t hnap utn - nemhogy t v utn - eltnni s utna elvrni, hogy minden olyan lesz, mint korbban. De a srcok elg btrak ahhoz, hogy prbra tegyk ezt az elmletet. Egyszer mr viharos sikerrel meghdtottk a vilgot s kszek arra, hogy ezt jra megtegyk. De most a sajt feltteleik szerint.
"Egyrtelm, hogy van kockzat." vli Bill. "De ebben az albumban minden pontosan olyan, ahogyan elkpzeltk s ez az els alkalom, hogy ezt szintn meg tudjuk mondani. Mindent gy tettnk, ahogyan neknk tetszett. Nem msok rtk a dalainkat, nem kellett msoktl "megvsrolnunk". Az album 100 szzalkosan mi vagyunk. 100 szzalk Tokio Hotel. Ezt elmondhatjuk, tkozott j rzs!"
Fordtotta: Jolie